can’t breathe,cause they’re choking out a war in me.


 
mtwtfss | 


 mysigaste shortsen ever,nitton kronor kostade dem bara??
 
hola! jag är stressad som satan även fast jag inte gör något? (kanske därför jag blir stressad lol)
jag slösar bort alla mina pengar,har fått hem en bomberjacka då min nuvarande jacka är så gammal och överanvänd & ett par jeans + en tröja. har dock bara fått hem jackan :(
idag så köpte jag även en massa nödvändiga saker??? haha,köpte två finfina muggar & en girlang med "3D" stjärnor på lagerhaus (halva reapriset!!!) + gaständare?? eh vet ej själv varför det köptes.
 
alltså,försöker veerkligen att blogga men alla inlägg som jag vill posta ser så tråkiga ut?? och jag vill även göra en nystart med en ny blogg?? hatar mitt bloggnamn men är för fäst vid det :((
vi får se vad som händer.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback