hjälp moi


 
mtwtfss | 


ursäkta,men ser ni påsarna under mina ögon???+ massiva???
var pRoDuKtIv idag,promenerade till banken för att sätta in cash & stack sedan till lidl,deras sojadryck är värd ett astmaanfall eller två<333
 
on another note,JAG VILL SPELA SIMS??? har aldrig vart inne i det när jag var yngre (snarare så att vi aldrig har haft råd med det lol) men har velat spela det så länge nu?? vill bara göra en gubbe och sen leva lyckliga liv1 :-)
MEN vart fixar en det?? tittade på gamestop men det är ju apdyrt?? ska det vara så? :/// vill bara vara litt glad ibland :/
vart har ni hittat det och är det värt pengarna? känns surt att lägga matpengarna på ett spel som jag kanske inte gillar tillslut liksom.................
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Gud jag glömde göra inlägget förlåt!!!!

Svar: åh okej :( har du en länk till nedladdningen då?
ida



vet inte om du såg det här inlägget på snapchat?

http://vapenbroder.blogg.se/2016/october/ladda-ner-sims-3-gratis.html#comments

/dani

Svar: jo,såg det och gjorde allt en skulle men fick det inte att funka lol
ida


Monterade du filen som en skivavbild också? Det är lättare om man lägger ena skivan som en D:disk och andra som en E:disk, men om du vill testa spelet utan att ladda ner så finns något som heter Orgin access för 40 kr där man kan spela hur mycket man vill.



lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback