Ser du ljuset från Andromeda


 
mtwtfss | 


vad har hänt sen sist?
jo jag har upptäckt fördelen med fejkbränna?? att vara gyllene efter ett liv med genomskinlig hud är fantastiskt??
jag har upptäckt alla mina finfina solglasögon 💕💕💕
jag har planterat om mina aloe Vera bebisar!!
jag har stressat klart i skolan?!?! vi tar liksom "studenten" den 27?? dock så har jag två veckor med natur samt matte menmen.

så det är vad som hänt,just nu är jag hemma "sjuk" lol,vi går 10.30 - 12.00 och min kropp krånglar så orkade inte åka till skolan.
 
ska istället hämta nya böcker samt försöka hitta något att ha på mig på fredag!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback