I would rather be at home all by myself not in this room


 
mtwtfss | 


 
smoothie gjord på hallon,fryst banan,växtmjölk,vatten samt jordnötssmör.
 
hallå hej,ida back at it again with the shitty update lol.
nej men äntligen heeeelg efter en stressvecka!!!! får panik över att arbetsveckorna börjar ta slut och jag inte kommer någon vart med skitennnnnn. eller ah,har skrivit en hel del men min handledare ba nejnejnej detta låter dumt,ta bort denna del,jag fattar inte detta osvvvvvvvvvv :((((
 
ett hett tips är..........skriv inte om något du är intresserad utav då du kommer att hata skiten sen :-) bye bye gendesign,don't ever wanna see you again.
 
MEN jag & josephine åt sushi idag (!!!) och "filmade" under hela profilen (jag satt och såg på youtube i typ fem timmar lol) PLUS så har jag en liter påskmust bredvid mig så allt är lugnt :-)
 
also,beware för nu kommer det komma en hel del bokinlägg då jag äntligen tagit itu med att redigera mina foton lol.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback