det sista.


 
mtwtfss | 


nu har mitt sista(!!) år på skolan gått,även fast jag fortfarande har en extra mattevecka att gå kvar.
helt sjukt ändå att jag nu efter cirka 5 år är färdig med folkhögskolan?? kan inte riktigt få in det i huvudet,JAG ÄR KLAR MED ATT GÅ DÄR?!
 
pga dålig planering utav skolan så var vi som slutade 3an tvungna att gå en extra naturvecka för att få vår behörighet,kände lite tråkigt att tvingas sitta med naturboken i ännu en vecka för att få behörigheten MEN vi slog på med att åka till åkulla bokskogar samt varberg där vi såg hur bockstensmannen såg ut lol.
 
det var väl roligt,dock så fick vi bussproblem direkt på morgonen så mitt humör var inte så trevligt + att åka buss i flera timmar på sommarens hetaste dag bara för att gå runt i en stad var inte roligt haha.
 
idag + imorgon så har jag komp och har bara legat svettandes i mitt rum..........jag klarar inte av sommaren så mycket haha :( sen så har jag bråkat med skolan + csn då jag inte har fått pengar eller ens ett beslut om pengar,det visade sig att skolan skickade in att jag börjar extraveckorna den 6/6 istället för 30/5 vilket sugerrrrrrrrr. så fick glömma bort min finfina telefonskräck för att se till så att jag har pengar till mat :(
 
nu ska jag fortsätta att tänka ut en ny design,vilket går sådär samt sortera in diverse bilder i rätt mappar!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Grattis till studenten!!!!

Svar: taaaack!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback