30 dagar / 13 JUNI || JAG


 
misc | 


 
min blogglust ligger på 3% just nu så tänkte köra en lista som jag gjort innan! denna hittade jag här,dock så har jag ändrat några frågor.
 
 
13 JUNI || JAG
 
är: 20+ och vägrar att säga min ålder, bor med momster + två yngre systrar samt två katter & en dum hund.
 
gillar: katter, iskaffe, böcker , fånga ögonblick med kamera eller mobil, ändringar utav hårfärger, att ta hål på kroppen, att hitta ny musik, tv serier, svarta kläder & att sjunga högt + falskt.
 
ogillar: stora folksamlingar, varmt kaffe, nålar, clowner, att prata med nya människor, blod, fat/slut shaming & bussfolk.
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback