19 JUNI || EN LYCKLIG STUND I MITT LIV


 
misc | 


den lyckligaste stunden i mitt liv var när jag helt plötsligt befann mig med personer som gillade mig.
alltså, gillade den "riktiga" Ida,som är jävligt rolig, snäll men även elak mot de som är dumma och inte bara fasaden som jag byggt upp.
& de uppmuntrade mig till att göra saker, jag skulle aldrig ha vågat pierca septum, eller att gå runt osminkad, eller gå runt i bekväma kläder och inte heller skulle jag ha vågat ändra mitt hår så mycket.
 
annars så var jag jävligt lycklig när jag äntligen klarade av skolan,efter fem år så behöver jag inte åka dit varje vecka.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback