uninvited


 
read | 


 
 
"When Davy Hamilton's tests come back positive for Homicidal Tendency Syndrome (HTS)-aka the kill gene-she loses everything. Her boyfriend ditches her, her parents are scared of her, and she can forget about her bright future at Juilliard. Davy doesn't feel any different, but genes don't lie. One day she will kill someone.

Only Sean, a fellow HTS carrier, can relate to her new life. Davy wants to trust him; maybe he's not as dangerous as he seems. Or maybe Davy is just as deadly."
 
 
 
Läste ut denna för någon vecka sedan (tillsammans med två andra under en natt utan sömn lol) och tyckte att den var...dålig i början eller ah,det fattades något som fick mig att vilja fortsätta läsa den?
Men som tur så kommer en in i boken efter typ halva,jag blev dock frustrerad på ca alla förutom Davy och Sean.
 
Jag skulle dock inte rekomendera att spendera pengar på boken utan istället låna den,den är verkligen inte värd att köpa (kommer dock att läsa andra delen).
 
Uninvited får 3/5 utav mig.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

vad heter du på goodreads??

Svar: idawalden!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback