just nu right now pour le moment


 
misc | 


 
 

Thinking of:
kommer jag att vakna i tid? kommer min fantastiska syster att lämna tillbaka mitt busskort innan jag ska iväg (tvivlar på det)?

 

Watching:
The O.C!  försöker att hitta en serie att se,men såg ungefär tjugo minuter innan jag pausade och sedan glömde bort den.

 

Reading:
började läsa om Mortal Instruments serien men fick hem Cinder utav Marissa Meyer som jag "egentligen" läser just nu.

 

Planning:
hur jag ska överleva om jag inte kommer in på högskolan.

 

Wearing:
en gammal urtvättad klänning,sover för det mesta i klänning under sommaren då det är värmande men även svalkar.

 

Listening to:
min egna "melancholia" lista på spotify som är fylld med lugna ledsna låtar,bra för att somna till samt att lyssna på när jag är nere.

 

Eating:
just nu: inget! dricker dock pepsi max,har ingen ork (eller pengar) till att äta under sommaren + min kyl är tråkig.

 

Wanting:
nya kläder(!!),är så trött på de fem plaggen jag använder. en kamera som går att filma med! större säng!! och en jacka som sömmarna inte har gått upp på!

 

Looking forward to:
bion imorgon! vi ska se The Conjuring 2 och även fast jag kommer att skrika så kommer det vara skönt att bara göra något.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Svar: Åh, har du testat att läsa första boken då? :) böckerna är än så länge sjukt mycket bättre än serien, även om jag tycker att serien är fantastisk. Jag har den första boken hemma, du kan få den av mej om du vill! <3




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback