i min iphone 6.


 
misc | 


tänkte sno ett inlägg ifrån Daniella,där jag visar vad som finns i mobilen!
 
jag har då en iphone 6 i silver,innan hade jag en "begagnad" iphone 5.
dock så har jag bara typ 12GB? så har inte så många appar,utan lyssnar mest på spotify lol.
min bakgrund är ett foto ifrån tumblr lol,ville ha något ljust och lugnt,googla "sheets tumblr" eller liknande för att hitta! jag har två "sidor" och all skit som apple tvingar en att ha är samlat på en sida, sen så har jag ungefär allt samlat i mappar för annars får jag ångest.
 
jag har tre mappar, i den första så hittar en reseplanerare, handelsbanken, kalkylator, kalender, inställningar, comviq som suger, swish, bankid och anteckningar,basic stuff typ.
 
sen i den andra så hittar en instagram (idapls), snapchat (mathaddict), twitter (sparrowlies), facebook messenger, facebook, spotify, youtube, google och mecenat.
 
och tillslut i den tredje mappen så har jag bubblewitch 2 (beroende), colorstory (där jag ändrar ljus och liknande), vsco (använder den inte lika mycket längre) och quizup (adda mig lol).
 
så ah,det är allt på min iphone,använder som sagt mest spotify (har så sjuuuuukt bra spellistor) och bubblewitch 2.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

langa spellistor!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback