gotta catch 'em all osv


 
mtwtfss | 


gick ut med hunden för en stund sedan.........visst hon behövde gå ut MEN kan ju lika gärna gå till vårat pokéstop.........och fånga fler pokémons.
det gick sådär,hittade Abra och Growlithe som jag inte hade innan men sen var det mest en massa Zubats och Jigglypuffs lol.
är såsååså glad över Pokémon Go!!! istället för att stanna hemma och må dåligt as usual så går jag ut??? är glad???? är inte lika full med ångest som vanligt???
igår åkte vi till fristad för att fånga fler,sen gick vi i stadsparken som var fylld med fler spelare?? var ute och gick 5-6 timmar??? hahah,kommer aldrig sluta tycka att detta är roligt.
är på level 8 & är med i team Mystic!!!
(ber ej om ursäkt till er som får en massa snaps om detta,är för glad.)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback