skulle blogga...


 
mtwtfss | 


viiiill blogga n shit men orkar aldrig skriva?? har läst sykt mycket böcker,sett en massa filmer osv som jag vill skriva om men gör det aldrig??
 
aja,kommer nog inte komma upp några inlägg nu heller då vårt temaarbete började idag :(
vet ej vad jag ska skriva om??? genmodifering utav barn??? adhd hos barn??? barns egocentrism??? förlossningsdepression???? KAN INTE BESTÄMMA MIG & HAR ÅTTA VECKOR PÅ ATT FÅ IHOP EN RAPPORT PÅ TIO SIDOR?????????????? panik lol
 
aja,har fått hem tre nya böcker idag som jag vill läsa (har dock tre olästa böcker hemma redan,oops) och har hallonsoda brevid mig så byyyye.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

känner samma sak, har ämnen jag kan skriva om men orkar inte ta tag i det??! hahaa

Svar: är så lat<////3
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback