And I thought hello new shoes,bye bye them blues.


 
mtwtfss | 


 
 
 
i lördags var det tänkt att vi bara skulle till ikea för att shoppa upp pengar, MEN vi såg snabbt att lager 157 låg jämte typ så vi var "tvungna" att gå in där.
blev rätt så besviken på utbudet då alla pratar om att det finns sååååå snygga kläder där,vilket det inte fanns lol.
eller ah,min syster hittade väl något men jag hittade bara dessa^ skor.
 
är typ kär??? 200:- bara????
jag,jennifer & samuel köpte likadana haha..........


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

jag köper jämt mina jeans där, så snygga och så så så billiga!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback