serietips!!!!


 
watched | 


 
om ni gillar Arrow!!! och The Flash!!!! (och supergirl men det gör fan ingen.....) SÅ MÅSTE NI SE DC LEGENDS OF TOMORROW!!!!  TACKA MIG SENARE
 
Nej men,seriöst.
Jag började med att se Arrow men tröttnar på den i perioder och jag gillar verkligen Flash = Legends har mina favvisar från de andra serierna.
Fick en chock i måndags när jag såg att säsong två hade börjat så jag plöjde igenom den direkt (tack Netflixbby) MEN såg senare att s02e07 var ihop med Arrow s05e08 + The Flash s03e08 + Supergirl s02e08......vilket gjorde att jag spenderade gårdagen med att se två säsonger utav Supergirl......Arrow s05e01-08....Flash s02-s03......och slutade stort med Legends...........förstår ni vad jag tvingades se (supergirl urk) bara för Legends???
 
Värt dock.
Nu tittar jag om Legends.........(mest pga Snart....lol)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

tänkte på dej!! http://mxims.tumblr.com/tagged/mycc

Svar: har typ laddat ner allt där men det funkar knappt,speciellt alla lampor :(((((((((
ida


du behöver typ detta i ditt liv också: https://www.thesimsresource.com/artists/Callie_V/downloads/browse/category/sims4/skipsetitems/1


haha supergirl är sämst, såg första säsongen..

Svar: hahaha så pinsamt,"i am SUPERGURRRL"
ida



https://media.bookbub.com/blog/2015/10/08/the-ultimate-guide-to-dystopian-novels/?popupdelay=0



http://www.lawrence.lib.ks.us/2012/07/if-you-liked-the-hunger-games-3/



Tycker att Arrow överlägset är den bäst DC-serien som går på tv just nu, trots att den tappat med tiden. The Flash är den löjligaste av alla, tycker jag, även fast den första säsongen var charmig! Men allt nu med Wally och "HR" samt Iris/Barry står jag inte ut med! Samma sak med Supergirl, som blivit sämre när Catco inte har lika stor roll. Legends är väl också lite oattraktivt. Vart fjärde avsnitt tycker jag är underhållande, ungefär!

Den bästa superhjälteserien just nu är Agents of SHIELD. Säsong ett är ett skämt jämfört vad vi får nu. Även fast budgethöjningen gör så att serien riskerar att bli nedlagd efter säsong 4.




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback