livet ft. sömn


 
mtwtfss | 


 
 alltså kan vi prata om våren? hatar hatar hatar alla allergier som kommer när solen kikar fram?? tar jag en tablett så blir jag sömnig,tar jag inget alls så är jag helt förstörd när jag kommer hem och måste sova direkt. :(
tror dock att jag är så trött efter skolan pga arbetet vi gjort,det tog mycket på krafterna tillslut (hej pensionär) men nu när det är "över" för min skull så blir det nog lättare.
 
dock så har vi öppet hus imorgon som gör att skoldagen blir förlängd till 18.00,MEEN vi "får ju sovmorgon tills 11.00!!!", dock så börjar jag alltid 10.30 på torsdagar såatte..
men ska ej klaga mer...........förutom på vårt nät som är lattjo,busschafförer som borde få sparken samt att alla vägar tydligen ska arbetas på exakt samma dagar???? är så sur så att jag får paniiiik.
 
+ att jag blekte utväxten som nu är pissgul medans längderna fortfarande är blå/grå :((((


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback