special knowledge holds truth


 
mtwtfss | 


 
ääääntligen helg!
vart en helt djävulskt vecka?? stressat som satan?? varför?? ingen vet.
MEN,fick en trevlig överraskning!!!! Troy har börjat igen?!??!!?! Josefine hade lyckats hålla det hemligt för mig??? det roligaste var dock att min syster nämnde att Josefines "överraskning" skulle vara att Troy var tillbaka?? magic. så nu är gänget tillbaks *glädje emoji x1000*
 
har även hittat en massa grejjer på rea som skulle passa in i mitt rum OCH mitt bankkonto godkänner allt???
så köpte muggen + skålen som jag velat ha jättelänge för 30:- sammanlagt och ska antagligen in för att köpa annat imorgon.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback