ångrar inget/ångrar allt


 
captured  mtwtfss | 


alltså. så många gånger jag tänkt skriva inlägg alt. fixa ny layout och sen mitt i allt bara radera skiten???? inte ok. här kan ni iaf se två julklappar,vimpel (en del utav den) utav syster och klädställning från mig själv.
är även sur på firefox då jag var tvungen att uppdatera skiten och nu är alla emojis apfula + layouten ser mer förstörd ut än vad den är. brinnnnnnnnnnnnnn.
 
aja,det var väl allt?
 
ps. började skolan idag + hade mensvärken från helveteselden + tydligen idrottslektion??? = är gråtfärdig,trött och vill ej med livet. ds.
 
ps2. började nästan lipa när det var fel på swefilmer..........vill ju se csi ny........funkar dock nu<3333 ds.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback