the maze runner


 
watched | 


 
Såg denna film för ett bra tag sedan men har inte haft tid (hmph,okej orken fanns ej heller) till att skriva lite om den.
 
Hade ju läst första boken innan så förväntningarna var väldigt höga då boken verkligen var bra skriven.
 
Ällllskar verkligen hur den är inspelad och under skogsscenen så blev jag helt förälskad,mycket mörka färger vilket jag gillar bäst. Skogen kändes så levande~~
 
Och för de som vet så har jag en rätt så stor crush på Dylan O'Brien (spelar även i Teen Wolf),men det var flera skådespelare med som jag gillade. De passade även bra i rollerna,även fast jag hade kunnat tänka mig andra.
Men,filmen var så lång för knapp någon story? Alltså jag drog mig verkligen för att se den då jag läst mycket dålig kritik för den och jag håller med vissa kommentarer. Den kändes för mycket på kort tid även fast längden på filmen var lång. Allt hände på samma gång typ så jag hann knappt uppfatta vad som hänt innan något nytt hände?
 
Så filmen får 3 / 5 utav mig :///
Som tur så har jag (äntligen!!) fått den andra boken lånad så ska se om den kan göra mig gladare! Dock så gav bibliotekarien mig den idag och jag måste ha läst ut den tills den 20/2?? Visst jag läser snabbt men skolan har precis börjat,min engelska bokrecension skulle ha vart inlämnad för länge sedan och vi har ett aplångt seminarium imorgon? Kommer att dö.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

vill se den! :)




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback