ett urval utav mina profilbilder under åren.


 
misc | 


(jag har haft några före men de har antagligen tagits bort utav mig pga pinsamma.)
17 januari / 28 mars / 8 maj
2009........ahahah asså,hej emo? minns att jag var asstolt över dessa bilder?
 
16 april / 25 maj / 12 augusti / 1 oktober / 17 oktober
2010.......la ner emohelvetet lite samt färgade håret rött. hade även sidecut i tre evigheter.
 
27 januari / 10 februari / 2 april / 23 oktober
2011.....fick min systemkamera antagligen och tog c00la bilder (målat ögonen i paint??), piercade septum mot slutet.
19 september / 16 december
(mina favoriter från 2011 lol)
 
26 april / 18 mars
2012......så hade jag bara liknande mobilbilder från skoltoaletten eller laddade upp gamla igen. (försökte vara c00l tumblr tjej antagligen)
 
30 mars / 12 juni / 14 oktober
2013.......blev brunett igen??? sämsta valet lol,roligt dock att den sista bilden hade jag från okt 2013 - april 2014?? tyckte tydligen att den var helt fab.
 
16 maj / 8 juli / 16 november
2014.......såg ut såhär,blev blond och sedan slängde jag i rosa<3333 (bytte typ aldrig bild från den sista)
 
29 januari / 2 juli
2015........har bara haft två olika bilder lol?? aja,var/är vit i huvudet osv.
 
jag har ju haft en hel del andra bilder med,speciellt på Robert Pattinson & Taylor Lautner(????) samt olika memes?? förstår ej tonåriga Ida.
får se vad jag byter till senare,tycker att den jag har nu (den andra bilden) är ok.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

vi hade typ liknande bilder du och jag.. du ska se mina från högstadiet, tur att jag raderade dem.. herregud läpp piercing usch, emo life

Svar: haha,haaaatar gamla bilder?? bara att gå in på min bdb får mig att gråta lol...
ida



Svar: Ja, mat är ju så himla dyrt. Har en budget på 400 spänn i veckan så då kan jag ju inte gå och köpa svindyr Seitan liksom... Ska bara komma på hur det går att leva fattigt men ändå kunna äta nyttigt. Typ livets mysterium. Och sidan som hjälpte mig heter https://jetpack.me/support/infinite-scroll/ X

Ps. Du säljer inte designer möjligtvis?




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback