All these lights,they can't blind me.


 
mtwtfss | 


 
imorgon börjar skolan igen???? har faktiskt "längtat" efter det då jag blev väldigt uttråkad nu den sista månaden haha,dock så kommer jag säkert tröttna på skolan efter nästa vecka............
 
vad har jag då gjort i sommar? inte har jag bloggat iaf..........MEN jag har hängt mycket med min familj,speciellt Jennifer lol,jag har länsat biblioteket på böcker med Jessica,länsat seconhandbutikerna på serier & sett Linda Pira.
och jag har försökt att sola,är fortfarande genomskinlig i huden dock.  *sommaren jag aldrig kommer att glömma*
 
nu ska jag fortsätta med serietittandet *:)*


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Vilka är de 10 bästa böckerna du har läst i sommar?




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback