dansa fastän hjärtat brister.


 
mtwtfss | 


l ö r d a g .
och jag andas uuuuuuut. har haft så mycket i skolan på sistonde och jag är helt förbluffad över att jag inte har brutit ihop? visserligen så har jag varit så otroligt trött men annars så har jag haft det helt ok. säkert pga bra människor runt omkring. :-)
men vi tar en titt på veckans foton.
 
 älskar hur mina morgonar ser ut nu när mörkret smyger sig på!! dimmigt & mörkt<333 (gillar dock inte hur jag har börjat ta en tidigare buss utan att tänka på det??)
 
jobbar på som vanligt i skolan med ca 245678 inlämningar :-) bland annat ett jättejobbigt religionsuppgift där vi skriver om alla stora religioner osv (har skrivit 5 sidor och är ej klar) samt en problemlösning + argumentationsuppgift.
 
 en annan rolig sak är att flera vänner äntligen skaffat snapchat,så antalet snaps som skickas har ökat med 45000 gånger. (är hilarious så adda mathaddict)
 
och idag så har jag knappt gjort något då jag vaknade upp vid 06(!!!) pga magont x1000. har typ städat och vart nere på affärn där de nu julpyntat??? *cray*
nu lyssnar jag ikapp mig på mina podds som jag följer lol,tipsa om flera intressanta pls.
 
har även fixat "ny" layout då min förra kollapsade :-)
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback