british tv at its finest


 
watched | 


här kommer fyra tipz på brittiska serier som jag tittar/tittat på,rätt så dålig humor på alla men antar att vi alla har dålig humor?
 
Misfits - älskar denna serie så mycket,förutom de två sista säsongerna? Eller ah,gillade dem med men de första med orginal castingen är bäst. Serien är tyvärr avslutad men det finns 5 säsonger att se!
 
The Inbetweeners - tittar om denna typ varannan månad och den är perfekt för mig då jag älskar deras idiothumor! Tyvärr så är serien avslutad men det finns 3 säsonger + 2 filmer att se!
 
Fresh Meat - även denna serie älskar jag då humorn är perfekt. Finns 3 säsonger ute och det kan komma en fjärde men ingen info har släppts. :/
 
Bad Education - åh älskade serie som precis avslutades. :(((((((  Finns 3 säsonger ute och jag rekomenderar verkligen denna om ni bara vill skratta. Haha,gissa vem som grät åt sista avsnittet??????
 
(ja,jag gillar Jack Whitehall väldigt mkt.)


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Älskar brittisk humor! Black books är en favorit!




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback