en lista.


 
misc | 


Låt säga att du får bestämma hur du dör. Beskriv den scenen.
Något väldigt dramatiskt. Tänk er dödsscen i en cheesy såpopera.

 

Vem är den klokaste du vet?
Vet ej. Kanske Jess? Hon är väldigt klok ibland.

 
När älskar du att leva?
När jag får göra prick vad jag känner för, när jag är utvilad, när jag har bra personer runtomkring & när den första snön kommer.
 
När tycker du att livet suger?
När jag inte fått sova, när lärare ger ut dumma uppgifter & när jobbiga personer exsisterar.
 

Vilka är dina 5 top-artist på Spotify just nu?
Lyssnar knappt på det men de jag har lyssnat mest på just nu är: Hoizer, Sam Smith, Daughter, Bastille & Echosmith.

 

Vad var ditt nickname på Lunarstorm?
Kommer inte ihåg alla men "senaste" var _lipsillen_ haha.

 

Vem skulle spela huvudrollen i filmatiseringen i ditt liv?
En blandning mellan Ellen Page & Kristen Stewart,bara för att de är bäst samt sarkasmen bara flödar av dem.

 

Vilken låt skulle vara soundtracket?
Hoizer - Take Me To Church

 

Om du var tvungen att krydda all din mat med en krydda (ej salt/peppar) för resten av ditt liv, vilken skulle du välja då?
Aromat!! Eller gud,en polsk krydda som finns här???

 

Vad är det skönaste du vet?
Få sova mycket och länge, att slöa och att sänka ner min kropp i en varm säng med en massa filtar + bra serie.

 

Vilka egenskaper värdesätter du hos andra?
Snällhet överhuvudtaget,men vill även att de ska vara "elaka" på ett roligt sätt,typ sarkastiska???

 

Vilka egenskaper har du svårt för hos andra?
Människor som måste säga allt de tänker på??? Eller de som har ett "perfekt" liv dvs 5325 FB statusar om hur "lyckliga" de är.

 

Hur länge tror du att du kommer blogga?
Vet inte,tills jag tycker att det blir för tråkigt?


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback