lean mean cooking machine


 
foodie | 


Låt oss prata om något som jag älskar,nämligen min egna "wok".
En steker bara en massa gullök i smör/olja tills de är typ mosiga,
ploppar i strimlad vitkål,ju mer dest bättre eh,
hacka lite minimajs och lite förkokad,men rätt så hård, broccoli,
häv i en jävla massa chilli & någon slags grönsakskrydda (vi har en polsk tror jag).
Sen i slutet så lägger man i soya & sweetchilli sås och moffar i sig!
 
Kan vara den bästa och billigaste maträtten jag gör! Och det blev en matlåda tills imorgon med (om jag inte trycker i mig den nu eh.)
 
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback