sju små bilder på våran lilla klassgrej.


 
captured | 


Efter en åh-så-jobbig skoldag så hade vi i klassen,eller ah vi fem resterande elever,bestämt att vi skulle grilla på solviken! lite mulen dag men ändå varmt och vi hade platsen för oss själva (förutom vissa som störde).
det var fortfarande lika fint som när jag var liten och brukade bada där.
veganen & vegetarianen fixade biffen! världens godaste sallad fick det bli till anammas vegoburgare!
*klappar sig själv på ryggen*
det blev en riktig tumblrsallad.
efter maten blivit uppäten så carpades det för fullt.
och vi intog gungorna! en hel del skratt blev det,vilket hörs på klassfilmen.
& vissa paddlade iväg! Linns hatt bestämde sig även för att flyta iväg.
 
Jag fick den bästa klassen iår och det känns helt fantastiskt bra att jag har fått känna dessa personer!
Lite synd bara att Troy inte följer med upp till årskurs 2..
 
Har flera bilder men dem får bara facebook se!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback