nittonde juli.


 
mtwtfss | 


Vad min lördagskväll består utav,nya favoritgodiset & F.R.I.E.N.D.S.
Hela kroppen värker efter att ha gått runt på rean samt att solen har gassat på ordentligt ugh.
 
Vad tycks om den nya designen då? Är löjligt stolt över den haha. Ska bara fixa arkivet då menyn försvinner när man tittar på gamla kommentarer? Förstår inte om det är fel i min kod eller om det är fel på blogg.se? Det är alltid samma fel på alla mina designer liksom.
Vill även radera en massa gamla inlägg haha,men det är så många....


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

tack :D



Riktigt snygg design!

Svar: Åh tack! :)
ida



Designen är supersnygg!! Och jag älskar Friends :D

SV: Åh, tack så jättemycket fina du!! :D
Ha en riktigt fin dag, kram! :) ♡

Svar: Tack! :)
ida



Alltså wtf jag älskar dina designer?! Gör du åt andra för betalning?

Svar: har gjort vissa men är inte så bra på koder n shit.
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback