sjunde januari 2014.


 
foodie  mtwtfss | 


Hallå,jag har velat bli vegetarian i ett x antal år nu men jag är vääldigt lat och orkar aldrig ta tag i det.
Men idag pratades det om vegetarisk kost och jag blir bara mer och mer tagad på att sluta med köttet,det kommer bara bli jobbigt att sluta med fisken då tonfiskröra / lax typ är det enda jag vill äta.
 
MEEEN om det finns några vegetarianer samt veganer som läser min blogg,vad ska man äta?
Alltså,vad är gott? Jag äter liksom i n t e pasta och har provat tofu n shit och det var inte min grej.
Linser är ok ibland men jag vill inte bara äta sallad och potatis senare???????
Hjälp önskas.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Finnns en jättebra grupp för inspiration på fejjan, "vad äter du för veganmat idag?"

Svar: Tack!
♡ ida ♡




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback