Adult World.


 
watched | 


"Amy, a naive college graduate who believes she's destined to be a great poet, begrudgingly accepts a job at a sex shop while she pursues a mentorship with reclusive writer Rat Billings."
 
Såg denna film igår och trodde faktiskt att den skulle vara dålig men har världens crush på Evan Peters så ah.
Den var faktiskt jättebra,men kanske inte för den som vill se en jäätteallvarlig film för jag tyckte att vissa scener var så...pinsamma? Typ? Alltså,mest för att jag känner/känt personer som beter sig som vissa i filmen.
 
Men ja,rekomenderar verkligen denna! (Öh,hata inte min redigering osvv. Försöker bli duktig_tjej och snappar bilder som är mina att redigera lol.)
 
++++ om ni vet flera liknande filmer så säg till mig!
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback