what does the fox say?


 
mtwtfss | 


Köpte två par skor ju?? Platå ifrån H&M i Göteborg för 100:- & ett par i halvplatå ifrån DinSko här i Borås för 99:-!!!
Hade på mig de svarta igår i skolan och på motionen så trampade jag i hundskit :/// så fick rengöra med handsprit :////
Köpte annat i Götet med men var typ försiktig med pengarna (är väldigt snål) så det blev bara,en bh,mascara,leggings,XL-mugg,halsduk,haremsbyxor,strumpor & fina kattpins.
+ en massa skit från Starbucks/Espresso House,svinäcklig mat & bussresorna.
Ska dock tillbaks den 25/9 (ska jag väl inte alls??????) för då får jag mer pengar och det ska spenderars på kläder!!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback