tjugofemte september.


 
mtwtfss | 


Oopz,köpte en ny grej idag........................men det behövdes so I'm alright.
Älskarrrrrrr den,även fast det är så mycket nytt att lära mig. Typ den har kamera fram????!!!! Förvänta er en massa dubbelhake bilder nu. Annars så ligger jag typ och grinar i min säng då jag på motionen idag fick en jävla mycket blåsor på fotsulorna. Kan knappt gå. :)
Men det gick över när vi åkte och åt kycklingtallrik :) och när jag hade quality time med min broder :)
 
 
Funderar att fixa nya bralls samt smink imorgon efter sista lektionen som tydligen ska vara på stadsbiblioteket??? (vill tacka läraren för infon.)
Ska liksom slänga alla mina kläder nu så det behövs nytt + vill bara ha mörka kläder nu.
/ida out.
 
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback