den långa vägen till Claras dop & Linas födelsefirande.


 
captured | 


Den 30/8 så åkte jag ut till Borgstena för att gå på dop samt firande utav Lina.
Vad jag inte insåg var att jag skulle behöva gå från tågstationen till kyrkan i mina väldigt söndriga skor som gör jävligt ont. :-)))))
 
Var otroooooligt färgglad,denna outfit är btw typ det enda jag har gått i denna sommar & jag hittade lite kossor påvägen.
 
Fick typ inga bra bilder alls men efter lite sång så blev Clara döpt.
 
Jättegod pastasallad serverades och sen kom tårtorna!!!! Också goda samt väldigt fina,
 
mmja,fotade mycket osvvvv.
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback