tres thingz.


 
misc  mtwtfss | 



Tre saker jag inte förstår mig på: Varför alla slörpar i sig smoothies,vrf chokladbiskvier är svingoda medans citronbiskvier är eklia & varför tumblr är besatta utav "†☾∞ ✟✞✝ Soft Grunge "????????
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: datapatan,miljoner vattenflaskor & en orangefärgad foundation.
Tre saker jag gör just nu: Ligger ner, chillar, är ful
Tre saker jag vill göra innan jag dör: tatuera mig :P se fjärde säsongen utav Community (#SIXSEASONSANDAMOVIE) & gosa med fjorton kattizar SAMTIDIGT!
Tre saker jag kan: Sova,grina & grina.
Tre saker jag inte kan: umgås riktigt med irl ppl,hitta jobb och sminka mig.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Passenger - Staring At The Stars,Tina Fey & ett fint pianostycke :P
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga,spela piano/fiol & snacka franska.
Tre favoriträtter: tonfiskröra,kinabuffé & min ost/skink/brocolipaj!!!!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback