överkänslig tjej.


 
watched | 


 
 
 
Lipar _alltid_ åt denna scen.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

uuuuuuuugh, jag är avis på din bloggdesign, så enkel och sjukt snygg, haha om du vill, kan inte du göra en typ som du har, fast bredare typ eller ja det kan ju jag ställa in ^^ för den är så snygg!!!

Svar: visst kan jag det,kommer ändå inte ha något att göra om dagarna längre.( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )( ಠ◡ಠ )
idapls



Jag tänkte bara tipsa om min nya grymma tävling som pågår just nu :D
http://kohlers.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-150-.html#comment
Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill delta! :D Kram!



snällis du är b-ruden!
just jag läste att din grupp är slut nu, vad ska du göra nu istället då? :o

Svar: söka en massa jobb tills skolorna öppnar igen antar jag :(
idapls



Gullig bild :D




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback