120601 - i used to be a person but now i’m a blog


 
mtwtfss | 


Idag är det... Väldigt kallt och regnet öser ner.
Idag tycker jag om... Gina Tricot då det fortfarande är 75% på smycken.
Idag har jag... Spenderat mina slantar på dyr foundation och 5 kg kattsand.
Idag borde jag... Rensa/fixa gaderoben.
Idag tycker jag... Att katten ska sluta pissa på mina saker bara.

Dagens värsta känsla... När jag hamnade bakom världens segaste tant,bar kattsanden + annat.
Dagens bästa händelse... Att bästa örhänget som kostade 99:- kostade mig 10:-.
Dagens hiss... The Maine's "Right Girl".
Dagens diss... Tjejerna på Gina Tricot,kan ni bli mer jobbiga?

Idag är jag nöjd med...
Mina köp.
Idag är jag missnöjd med... Min hy,har haft en 'plita' ända sen avslutningen men den försvinner aldrig.
Idag saknar jag... Skolan haha,men det är väl mest att vara med Marlene & Emma lol.
Just nu ska jag... Fortsätta att titta på SNL!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Sv: Tack! :)



vi måste umgås sen när jag kommer hem igen! saknar dig ockå :)



Var gärna med o tävla om ett valfritt smycke!

Avslutas om en vecka så passa på! Kram :D



http://byfia.com/2012/june/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitru.html#comment




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback