jag har inget vettigt att skriva så här får ni en lista


 
misc | 


min syster tvingar mig att vara vaken tills hon + vän är påväg hem från krogen och jag hittade en lista hos sandra. varsågoda.
 
1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? 
Jag har faktiskt skrivit listor innan lol,är nu inne på Lumi & Olive.
 
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex.
 
3. Har du bra självförtroende?
Alltså,har väl bättre nu än innan,gillar fortfarande inte mig själv men bryr mig inte lika mycket som förr. 
 
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Flytta hemifrån,klara av skolan & köpa säkerhetslås till rummet (så att inga systrar kan "låna" diverse saker).
 
5. Beskriv ditt drömutseende.
Långt friskt hår,perfekt hy,perfekta ögonbryn och ögon som är i samma storlek/form lol.
 
6. Någon du har kysst?
Mig sj???
 
7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja,även fast min syster har en tendens att ge bort våra babykläder så har jag norpat åt mig en blommig stickad kofta samt mina första par puma skor haha.
 
8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Meh,mitt hår ser ut att må bra på den iaf.
 
9. Vad väljer du, godis eller chips?
Beror på,har jag mens så gäller bara de saltaste chipsen men annars gillar jag att växla.
 
10. Hur uppvaktar man dig?
Lyssna på mig,visa att du är här osvvv.
 
11. Har du rykten efter dig?
Ingen kommer ihåg mig,men hade/har ett rykte om att jag ska vara elak då jag tröttnade på dens skit lol.
 
12. Din absolut sämsta egenskap?
Har många,men har svårt att tro på mig själv~~ 
 
13. Bästa egenskap?
Lyssnar på dina problem och försöker att ge dig råd/hjälp.
 
14. Kan man vara vän med sitt ex?
Beror på hur relationen avslutades,var den jobbig/obekväm så nej. Annars får en se hur det känns? Jag skulle nog inte rekomendera det.
 
15. Har du kysst en kompis?
Alltså,kysstkysst eller pussat? Tror att det blir nej på båda då jag knappt kan krama andra utan att känna obehag :/
 
16. Hade du kunnat ha ett distansförhållande?
Nä,eller det beror på hur länge vi har vart tillsammans?? Vill att min partner ska vara med mig hela tiden :-) Fast får paniqqqee på mina vänners partners som ringer 24/7 men de har liksom inget att säga då de redan ÄR med varann varenda dag??
 
17. Hur lång är du?
175 cm,har växt 1 cm på typ 10 år??
 
18. En vacker person. 
??? Har så många som jag tycker är vackra??? Men Lee Pace kommer alltid vara nummer 1<333
 
en blir ju så glad :)))
 
19. Ett boktips?
ETT??? Boktips??? Har precis läst klart Age of Legends trilogin,de är bra???
 
20. Bäst just nu?
Att även fast någon har slarvat bort min kapsylöppnare så fick jag upp ölen med min nyckel<33 #macgyver OCH jag åt tacos till middag (köpte 1kg anammasfärs i fredags)!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Lumi är fint! (betyder snö på finska) älskar namnet !

Svar: det är vrf jag gillar det :) vet dock ej hur en uttalar det lol
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback