ångest anxiety anxiété ansiedad


 
mtwtfss | 


fick reda på att jag hade kommit in på högskolan den trettioförsta augusti,den första september började jag.
alltså hade jag en dag att förbereda mig på allt.
hela helgen så har jag haft världens klump i magen och vart nära till gråt 24/7 :-)
känner mig så jävla misslyckad som inte ens vet vart lektionerna är,har inte köpt någon kurslitteratur (har inte ens pengar till det),känner ingen som går med mig & allt startar direkt.
 
jag har liksom gått på folkhögskola i fem år och har vant mig vid läroplanen,nu så är allt annorlunda och jag känner mig såsåså dum som inte kan klara av det.
 
menmen nu måste jag sova,har lektion 10.30 - 12.30 imorgon i en sal som jag inte vet vart den är och inga böcker :-))))
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback