att spela sims.


 
misc | 


känslan när jag inte fattade hur en skulle bygga sitt egna hus
 
 
känslan när jag skapade en ny sim som fick flytta in i ett möblerat hus
 
känslan när jag hittade en massa simblrs fyllda med kläder osv
 
 
känslan när Lumi Rivers blev färdig
 
 
känslan när Lumi aldrig kunde woohooa eller skaffa barn med sina pojkvänner
 
 
känslan när hon KUNDE det
 
känslan när hennes första dotter Willow föddes
 
känslan när hon blev gravid direkt efter
 
 
när jag inser att jag har spelat i åtta timmar bara idag
 
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Svar: Ja precis, tack! ❤️ Jag tror att jag kan ha läst första boken, men är inte säker. Alla pratar om de böckerna här så jag tänkte att det var på tiden att jag läste hela serien. Hade dock för mej att de hette Eliten, så kanske därför jag inte hittade serien.




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback