Wait, why are you kissing me? I thought you need some time alone.


 
mtwtfss | 


 
livet fortsätter med sitt vanliga ointressanta skit.
asså,jag är så himlahimlahimla trött på ca allt,på mina lektioner där jag inte lär mig något,på min garderob där jag bara använder två plagg om och om igen.
är trött på lärare som tvingar på mig strindberg texter som bara får mig att hata texter.
är trött på att vara trött helt enkelt.
 
så jag fortsätter att läsa mina böcker,lyssna på min musik och fortsätter med att se om gamla serier.
fortsätter att längta efter högskolan och bibliotekarieutbildningen (även fast skolan stressar upp mig med sin okunniga personal).
 
kanske låter bitter men är bara trött trött,borde sova mer men det funkar inte när solen går upp tidigt och aldrig går ner igen lol.
ska pigga upp mig själv med att leta efter nya kläder som jag kan ha nu när det (kanske) blir varmare, behöver nya skor med.......men först måstemåste jag fixa allergitabletter så jag slipper röda kliande ögon</3
 
hoppas er helg var rolig och så får vi se om mitt nät lägger upp detta inlägg.
nu ska jag försöka att dölja mina superröda rivmärken vid ögat.......livet med valp liksom.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback