krossade drömmar och ångest.


 
mtwtfss | 


 
jo,jag veeeet.
har försökt blogga men alltså..jag mår så jävla dåligt lol,sen skolan slutade så har jag försökt att vara jätteglad men idag brast det.
imorgon så kommer antagningsbeslutet från högskolan och jag VET att jag inte kommer att komma in på drömkursen vilket gör att jag har ångest från att jag vaknar tills jag tillslut däckar. jag är så jävla heartbroken över tanken på att min högsta dröm inte kommer att uppfyllas.
 
så idag vaknade jag upp och bara grät.
jag grät i timmar medans hunden försökte pussa mig och min syster tröstade mig, men jag kan inte bli tröstad för mitt fucking hjärta är brustet (hur larvigt det än låter).
 
så nu ska jag låtsas som om livet är bäst och fortsätter att åka till biblioteket :-))))))))))))))
det enda positiva just nu är att min bror + gf ska bjuda mig på suicide squad i augusti.
och att jag har ytterligare fem böcker som väntar på mig.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback