första juli


 
mtwtfss | 


 
wow,jag lever??  anledningen till non-blogging är för att jag fick ca alla sjukdomar på en gång??
först blev jag förkyld,sen kom en mild halsfluss,sedan kom febern och körsbäret på denna härliga desserten blev en saftig migrän :-) + att det var så varmt under dessa dagar och jag kan inte sova under natten längre??
 
det började i måndags(?) då jag låg vaken till 07.00 och läste ut 4 böcker???? var inte ens trött,sov dock till 16.00........och så har det fortsatt.
jag gör inget för att hålla mig vaken heller utan det har bara blivit så vilket är surt för jag blir bjuden på bio om 18 h.
 
nu ska jag fortsätta att läsa.......eller se på netflix.........eller läsa bloggar............eller rulla cigg.......eller försöka sova.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback