livet just nu.


 
mtwtfss | 


har typ en jobbig blandning utav hosta,halsont,nästäppa,öroninflammationsamt feber?? detta gör ju så att jag inte kan sova och när jag väl somnar så drömmer jag bara mardrömmar :-)
så har stannat hemma nu vilket suger då vi har ca 4398 inlämningar denna vecka :-)))))))
aja,botar mig själv med att se på arkiv x.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Är man sjuk så är man, du hade bara gjort alla en otjänst om du gått till skolan med feber. :/ x

Svar: jo,men en känner sig "lat" som bara "går hemma" när andra orkar ta sig till skolan :/
ida



HALLÅ JAG ÄLSKAR DIN NYA DESIGN




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback