nytt.


 
mtwtfss | 


 
sååå,nu la jag in den nya designen! vad tycks? själv så tycker jag om den,dock så blir det nog lite småfix till!
annars så håller jag på med storrensning i datorn,jag försöker att undvika faktumet att idag (kanske) så meddelas det från skolan,så varför inte ta bort onödig skit? har rensat bland bilder och ska snart försöka ordna bland mina typsnitt.
 
men först så blir det Bones och grönsaker!


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

På min dator är den lite för bred, man ser inte kommentera-grejen såvida man scrollar en meter åt höger. Och när man går in på din blogg har du en stor reklambanner istället för header. Hm. Men älskar att den är så stilren!

Svar: om den är för bred så kan en bara trycka ctrl - för att förminska sidan :)tack!
ida



Ps. Alltså tar man bort det som du inte kan rå över (reklam, storleken på min dator) så är den perfekt.



Tycker det blev jättefint! Och håller också på att rensa upp datorn..... går mindre bra men aja aja aja




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback