and I know there'll be no more tears in heaven


 
mtwtfss | 


nivån på denna blogg är ju helt superb! vad har hänt sen sist??
jo,jag har blivit ett år äldre,sett på Suicide Squad,fångat hjälplösa små pokémons,sett två säsonger utav Arrow samt The Flash,lånat cirka 8 nya böcker som jag aldrig orkar läsa klart (seriöst zoellas bok är ju aslame??) och jag blev bjuden på tacos!! (grät när jag tog första tuggan med tacosåsen)
 
also,igår träffades klassen (ja,de som kom iaf) och jag blev sur över en smoothie som skulle vara mango men var mest banan+yoghurt :@ fuck yall.
 
gråter fortfarande över skolan osv etc.
 
nu ska jag fortsätta med att sjunga med till min bästaste lista och försöka fixa en ny design!
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

hah jag tyckte zoellas bok var mysig, men jag läser kitty-böcker fortfarande så...




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback