I don't know why I cry,but I think it's cause I remembered for the first time since I hated you,that I used to love you


 
mtwtfss | 


 
 hallå hej,har äntligen lov nu??? & på måndag åker vi till gekås??? mvh peppat sen samuel tog sitt körkort :-)
just nu lyssnar på nya låtsläpp,ursäkta men Adele?? Gwen Stefani?? Bieber???? 1D??????????????? mina öron gråter :(((((((((((((((
fick csn idag och köpte asviktiga saker...........som en veggieburger på BK,ny busskortsficka (med mumin!!),blekning,silverschampoo & nu precis åkte jag för att köpa nötter,lakan,avokado + ginger beer :) *välspenderat osv*
 
nä,nu ska mammsen klippa till mig.
haaade.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Vilka ginger beer är dina favvos?

Svar: har ingen favorit men köpte ginger joe!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback