helgen so far.....DUN DUN


 
mtwtfss | 


mitt rum är väldigt mysigt samt stökigt japp.
 
 
 
 vi var ju och såg filmen i fredags och den var ju bra MEN alltså.......hade förväntat mig så mycket mer?? mer från boken kunde de ju haft med iaf? den är ju över 2 timmar lång såatte..
i lördags så var vi iväg på en ~roadtrip~ som skulle ta 40 min max men som tog oss ca 2 timmar att komma till vår destination för att sedan vara där i 15 min?? haha,det var roligt iaf även fast S skrämde mig med att sladda lol.
nu gör jag typ inget,har haft ont i bröstet (lungorna??) hela veckan så vill inte "anstränga" mig så mycket, tittar på yt och fumderar på en ny layout..............mm..............
 
hej.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Aha, maze runner två :D visst finns det väl en bok tre med?

Svar: Det ska finnas fem böcker tror jag!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback