10


 
misc  mtwtfss | 


10 saker jag tycker om:
› Batman & Victoria (när de är lugna)
› att läsa
› mina vänner & familj
› iskall islatte
› att blogga..........
› mörka kläder
› sova ända fram tills middag
› Cola Zero
› musik
› att fota

 

9 saker jag tycker mindre om:
› spindlar, blod & clowner
› mensvärk,huvudvärk samt pollenallergi,spreciellt på samma gång
› folk som ogillar en utan anledning
› varmt kaffe
› folk som shamear,speciellt fatshaming & slutshaming
› när andra ger mig komplimanger,blir fett obekväm
› att svettas, mår både fysiskt samt psykiskt dåligt utav det
› "sköna snubbar", spyr i munnen
› all slags bantningsreklam överallt

 

8 favoritlåtar just nu:
x. fetty wap - my way ft. monty

x. major lazer & dj snake - lean on ft. MØ

x. leslie tay - ingen annan rör mig som du ft. cherrie

x. danny saucedo - brinner i bröstet ft. malcolm b

x. childish gambino - sweatpants ft. problem

x. cleo & broke 'n tipsy - tagga ner remix ft. academics, beri, broder john & friman, gonza-ra

x. the weeknd - the hills

x. one direction - drag me down

 

7 saker jag vill göra i framtiden:
› få en eller fler bambinos
› resa????
› ha en fab lågenhet fylld med katter
› gå på fler konserter (........vill se 1D lol)
› skaffa körkort
› vara en bibliotekarie
› få kontroll över mina rädslor lol

 

6 saker jag är rädd för:
› världens undergång
› att gå ensam ute på natten
› att min familj ska dö eller liknande
› blod
› spindlar
› höjder

5 platser jag tycker om att vara på:
› mitt rum
› sängen
› biblioteket
› på secondhand butiker
› skolan

 

4 ord som beskriver mig:
› "dirty-minded"
› ointresserad / sur
› rädd
› klantig

 

3 saker jag ser fram emot:
› skolan
› när csn beslutar sig för att ge mig pengar
› tills vi ska till ullared??

 

2 bra filmer just:
x. big hero 6
x. fast & furious 7 :((

 
1 bra bok:
en triologi som jag precis läst denna vecka : the unbecoming of mara dyer / the evolution of mara dyer / the retribution of mara dyer
så bra!!! läs!!!!
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

Får jag sno denna? :3

Svar: Gör det! :)
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback