tjugoförste september.


 
captured  misc | 


Idag är det... en riktig höstdag!
Idag tycker jag om...marabous salta mandlar,köpte idag & den är god.
Idag har jag... rusat ner till affären för att köpa denna^,tvättmedel & blondering!
Idag borde jag... läsa ut 'ordination: vardagsfeminism' så att Linn kan få den..............
Idag tycker jag... att grannarna inte ska slänga ut sin skit i trappen :)))

Dagens värsta känsla... uh,vet inte riktigt?
Dagens bästa händelse... istället för en akuttid så hittade jag en riktig tvättid så fick allt tvättat???
Dagens hiss... som sagt^ + att en får 2 förpackningar silverinpackning med färgen.
Dagens diss... Vicky hoppade upp i min rentvättade säng direkt efter ett toabesök.....poopstains everywhere.

Idag är jag nöjd med...
min insats för dagen?
Idag är jag missnöjd med... min aptit lol.
Idag saknar jag... min broder konstigt nog? drömt konstigt i helgen.
Just nu ska jag... dricka thé och kanskeeeee ta tag i att se på SOA & Haven då jag har 2 avsnitt utav båda att se???


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback