shoppingspree.


 
mtwtfss | 


Var på bokmässan i torsdags vilket var roligt (såg Wallander!!!! missade Ken Ring dock ://) fast det fanns typ inga bra böcker att köpa.. Tills jag gick förbi världens tråkigaste lilla bås och hittade en box med fyra böcker för 100:-??? Har dock redan 'hush,hush' (köpte den på min första bokmässa lol) men ändå??? Köpte även tygkassen för 50:- bara??? Superb.
 
Sen på höstmarknaden så köpte jag bara en donut med smarties på...............åkte istället till knalleland där det köptes en mobilladdare,mobilskal,ram & en drömfångare!
 
Annars så händer det inte mycket,plöjjer igenom alla mina serier som börjat och dricker vanilla coke.


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.

kan du skriva sen om böckerna är något du rekommenderar?

Svar: absolut!
ida




lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback