livet~


 
mtwtfss | 


tittar på street art,snackar skit,dricker oändligt mkt smoothies,gosar med kattbebisar & sover djupt vid 19.00.
livet as I know it. det blir liksom inte mer nu när skolan äntligen har dragit igång på riktigt.
 
kan ju annars berätta att all street art faktiskt var riktigt jävla grymma,vägde /nästan/ upp för att vi gick så tidigt + långt. även att tillval 1 vilket blev drama för mig iår verkar vara grymt. inte bara har vi en bra lärare utan vi fick ha roligt??? första gången.
det enda som är tråkigt deluxe är att vi jobbar med olika partier och gruppen min har fått FP aka mitt hatparti :/// bra att jag röstade /för första gången might I add/ på favoriterna!! min lärare är en politiker i V???
 
also,är jättefebrig :// så inga versaler här inte ://
 
also p.t 2 villvillvill fixa mer hål i öronen typ 3 i varje + smiley och är beredd på att köpa kanyl och be ngn pierca mig??? pls säg till mig ://


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback