Den där skogen, gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig, säger: Kyss mig inte, det kommer bara leda till nå't ont, ändå.


 
mtwtfss | 


haha,låt oss inte prata om valet eller? *:)*
 
skolan flyter på som vanligt och imorgon är det friskvårdsdag eh...........jävla qi-gong eller något?
OCH vi kanske ska till bokmässan???? *hoppaz*
 
ville egentligen bara skriva ett inlägg över hur sur jag är över att någon har gått och kopierat hela min design.......liksom ok,bli inspirerad men ta INTE ALLA KODER??? speciellt inte när du konstant ber mig om specifika saker som jag inte vill dela med mig av och sen så ser jag att du har tagit dem ändå????
lol why be upset osvvvv.
 


1. reklam & spam tas bort direkt,skicka inte ens något. 2. denna design är gjord utav mig och är copyrightad.
3. och N E J jag tänker inte rösta/ställa frågor/göra bloglovinbyte med dig.


lätta ditt hjärta

vem är du?
  ·  

kommentera

Kom ihåg mig?
Trackback